Een mooie zaterdagmiddag en goed aangekomen... - Reisverslag uit Waspik, Nederland van maudjoost - WaarBenJij.nu Een mooie zaterdagmiddag en goed aangekomen... - Reisverslag uit Waspik, Nederland van maudjoost - WaarBenJij.nu

Een mooie zaterdagmiddag en goed aangekomen...

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg

03 April 2009 | Nederland, Waspik

"Beste familie, vrienden en kennissen,

hartelijk bedankt voor jullie aanwezigheid op mijn 'afscheidsfeestje' afgelopen zaterdag. Het was veel drukker dan ik had verwacht en jullie aanwezigheid was heel hartverwarmend!

Een erg gepaste manier om elkaar nog een keer te zien en 'vaarwel' te zeggen - hoewel het uiteraard niet zeker is of het wel zo definitief is.

"Joost. Joost" hoor ik roepen met een stem die me bekend voorkomt. En ja hoor, daar is Maud. "Ik dacht dat jij al ergens in de lucht was Maud." Ze had wat probleempjes met 'catching her flight naar Engeland' oftewel die had ze dus gemist en eigenlijk vond ik dat niet zo erg want het was fijn nog effe samen te babbelen. Ze heeft me uitgezwaait totdat het vliegtuig wegreed en opsteeg.

Na een lange vlucht, waarbij ik een vliegtuig miste en een van m'n tassen bij aankomst ontbrak, kwam ik gisteravond dan toch aan in Kalispell, Montana en heb geslapen als een blok. Vanochtend hebben Apryll en ik een wandeling in de sneeuw gemaakt en vanmiddag uitverkoop-gewinkeld (voornamelijk winterkleding; zomerkleding is voor een habbekrats verkrijgbaar bij het Leger des Heils...). Morgen aan het werk: tarwegras bezorgen.

Er brandt vuur in de haard en de lente is nog een stuk minder gevorderd dan in Nederland.

Tante Joke en tante arien harstikke bedankt voor alle hulp. Jan harstikke bedankt voor de fotos.

Het was helemaal geweldig!
Nogmaals bedankt voor jullie aanwezigheid; ik heb ervan genoten.

Groetjes, Joost"

  • 03 April 2009 - 18:01

    André En Ria:

    Fijn van jullie beiden gehoord te hebben dat de plaats van bestemming is bereikt.Och wat is een "missertje"van een vlucht;de lucht zit er vol van.Zijn woensdag nog bij pa op visite geweest en het gonsde weer van vakantie-plannen in pa's hoofd;goed toch?Zit nu,voor zover ons bekend,voor een paar dagen in Limburg om zijn kuiten te smeren op de Cauberg.Wensen jullie het allerbeste en onze groeten aan jullie beiden maar ook Louis,Apryl en verdere familie van beide zijden.

  • 03 April 2009 - 20:32

    Oane :

    Hey Joost,

    Wens je het allerbeste toe. Heel veel succes

    Oant Sjen

    Oane

  • 04 April 2009 - 11:08

    Koen En Chantal:

    hoi joost fijn dat de reis goed is gegaan we wensen je het alle beste voor de toekomst samen met apryl grt koen en chantal

  • 04 April 2009 - 22:48

    Manon:

    Hi Joost, Wat fijn om weer een update van je te ontvangen.. hoorde al dat het een druk bezochte zaterdag middag was geweest.. helemaal leuk! zoals je misschien weet kon ik er niet bij zijn, omdat ik in Nicaragua ben.. gelukkig heel anders dan costa rica! Veel succes en wow echt gaaf dat je geemigreerd bent! Vlek Manon
    www.pimsebok.nl/manon

  • 05 April 2009 - 18:35

    Resi:

    Hoi Joost en Apryll,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen Joost en Maud ook natuurlijk maar wat later als Maud had gedacht.De hartelijke groeten uit Waspik het gaat jullie goed. Resi


  • 06 April 2009 - 17:14

    Taz:

    Hey Joseph!

    Fijn te horen dat je goed op de plaats van bestemming bent aangekomen. Succes en tot ziens! Groeten aan Apryl, Greetz Taz

  • 06 April 2009 - 19:21

    Tante Toos.:

    Joost bedankt voor de hele lieve brief! Was er een beetje ontroerd van. Het ga jullie goed. Fijn dat we zo nog contact kunnen houden. Groetjes vanuit Klein-Dongen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waspik

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 47132

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

reizen en werken

Landen bezocht: