Eerste week in Montana - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van maudjoost - WaarBenJij.nu Eerste week in Montana - Reisverslag uit Kalispell, Verenigde Staten van maudjoost - WaarBenJij.nu

Eerste week in Montana

Door: Joost

08 April 2009 | Verenigde Staten, Kalispell

Foto's bij dit bericht:

De eerste week in Montana zit er alweer op! Vorige week lag er nog sneeuw hier in de tuin en heeft het ook nog gesneeuwd, deze week is het warmer, de lucht veelal blauw gekleurd en smelt de sneeuw snel.

Apryll en ik verblijven nu in het huis van Cindy (die momenteel in Costa Rica is), waar we haar tarwegras-bedrijfje draaiende houden. Het is een ruim huis boven op een heuvel met mooie uitzichten over de Flathead vallei en de Swan bergketen.

Ik heb warme winterkleding gekocht die nu sterk is afgeprijsd en ook hebben we wat fietsonderdelen gekocht om de fietsen gereed te maken voor de aanstaande tocht naar Denver (zo rond begin mei vertrekken we). 's Avonds is het lekker warm voor de haard. Hout hakken zal voorlopig nog wel nodig blijven, want voor volgende week wordt weer sneeuw verwacht.

Wat onmiddellijk opvalt zijn de vele ongewassen gedeukte auto's, die met Duct-tape heel worden gehouden en veelal gekraakte autovoorruiten hebben.

Alles gaat goed hier. Ik wens jullie hetzelfde toe. Het 'gewone' van ons geluk en onze rijkdom maakt het soms moeilijk om te zien.

Foto's op:

• 08 April 2009 - 17:27

Joke :

Hoi Joost
    Fijn te horen dat je alweer op de plaats van bestemming bent ,en alweer gras aan het produceren bent,alsof je daar niet weggeweest bent.Ik persoonlijk heb een hekel aan gras,ik trek het eruit en gooi het weg.Knap hoor dat jullie daar je kostje mee kunnen verdienen.
    groetjes aan Aprill

• 08 April 2009 - 17:32

Joke:

Heb net naar de fotoos gekeken ,nu weet ik wat ik moet doen ,om in een groot huis te kunnen wonen .grasworstjes maken ,nu nog een markt ervoor vinden,en dan binnenlopen .groetjes

• 08 April 2009 - 17:50

Maud:

saab turbo met open kap, coool. Mag jij daar ook in rondkarren?

Leuk dat je zo snel een bericht geplaatst hebt, zeker leuk te lezen wat jij zoal aan het doen bent.

Dat uitzicht op de bergen is werkelijk fantastisch, er ligt ook nog erg veel sneeuw, zag ik.

Ik ben inmidels in Engeland.
    Na mijn verfklus ben ik nu aan het werken aan een mega 'zipline' (zeg maar outdoorwerk) 'in the lakes' in prachtige bosrijke omgeving aan het Windermere lake, maar zon wordt afgewisseld met buien dus de gore-tex blijft nog wel aan! Het bevalt me erg goed om lekker buiten te werken, zeker nu de lente echt zijn intrede doet.

Heel veel groetjes aan Apryll en Succes met hakken ..... pas op de vingertjes!!

• 09 April 2009 - 15:21

Willy Van Vliet:

Hee Joost en Apryl
    Leuk is het om weer iets van je te lezen,meteen aan het werk dat is goed van je.Het was zeker heel gezellig met jou afscheids feestje het mooie is dat je zo iedereen weer ziet.Het ga je goed we kijken uit naar het volgende verslag.Groetjes ook aan Apryl

• 09 April 2009 - 20:14

Resi:

Hoi Joost en Apryll,
    Wat een mooie foto`s zijn het, dat is zeker heel fijn om daar te zijn. Het was heel fijn om je te horen via de telefoon toen straks. Ik wens jullie nog heel veel geluk samen Gr Resi

• 10 April 2009 - 11:45

Arien:

hallo hallo,Joost en Aprill. onafscheidelijk zijn jullie mutskes, happy foto aan de zee.
    het is daar fantastich mooi op de foto's te zien , niks gewoon!!!!
    en hier gaat het zijn gangetje, zo pasen met paaswandeling, paasloop, paaswinkels, heerlijk vrije dagen.
    lieve groet uit Dongen

• 19 April 2009 - 10:38

Koen En Chantal:

Hey Joost en Apryl

Leuke foto"s hoor, hier is het momenteel mooi weer, nog veel plezier en veel liefs Koen en Chantal