MEIDEN TRIP - Reisverslag uit Ilanz, Zwitserland van maudjoost - WaarBenJij.nu MEIDEN TRIP - Reisverslag uit Ilanz, Zwitserland van maudjoost - WaarBenJij.nu

MEIDEN TRIP

Door: Joost

Blijf op de hoogte en volg

13 Juni 2009 | Zwitserland, Ilanz

HALLO MENSEN,
LAAT MAAR WEER EENS IETS VAN ME HOREN. DE AFGELOPEN 2 WEKEN IS HET WEER EEN BEETJE WISSELVALLIG HIERZO. DWZ GEEN 30 GRADEN DAGELIJKS, MAAR WE MOETEN HET DOEN MET EEN SCHRALE 18-25 GRADEN.

HET IS EIGENLIJK BEST OPVALLEND.NORMALERWIJZE BEN IK ZOWAT DE ENIGE MEID BEN DIE WERKZAAM IS ALS KAYAK/RAFTGIDS IN EEN BEDRIJF. KANUSCHULE IS ANDERS, EN DAT IS HARSTIKKE GEZELLIG. ER WERKEN MEER DAN 6 MEIDEN DIE ALLEN KAYAKING ALS HOBBY HEBBEN.

DUS REGELMATIG ORGANISEREN WE EEN MEIDEN TRIP EN GAAN WE EROP UIT. LOL
HIER ONDER EEN AANTAL KIEKJES VAN ONS MEIDEN IN ACTIE!!

  • 13 Juni 2009 - 19:18

    Ariën:

    hoi Maud , fijn om van je te horen en heerlijk inderdaad dat je nu niet de enigste meid bent, zeker gezellig als ik jullie op de foto zie.
    veel groeten uit een warm weekend in Dongen

  • 13 Juni 2009 - 20:37

    Anja Jansen :

    Ha die Maud en Louis, Goed naar jullie zin zo te zien. Onze gids van vorig jaar ziet er ook gezond uit op de foto. Er is een kink in de kabel gekomen wat betreft de vakantie. Kees en ik komen dit jaar niet, want ik moet een hartoperatie ondergaan. De kinderen komen misschien wel, maar dit is ook nog niet zeker. Jammer dat we je niet op locatie treffen daar, maar we willen het wel graag tot volgend jaar tegoed houden. Groeten en tot ziens. Anja.

  • 14 Juni 2009 - 04:01

    Hermano Jose:

    Gutentag! Servus!

    Goed om te horen dat je het goed naar de zin hebt! Jammer dat het 'aantal kiekjes' dat je belooft in werkelijkheid maar 1 foto is - tis wel een goeie foto.

    Is pap al daar? Kan ik jou telefonisch bereiken???

    Alles prima hier, zijn in Denver. Volgende week stappen we weer op de fiets en trekken de bergen in.

    Adios!

  • 14 Juni 2009 - 10:20

    Joke:

    Fijn om te lezen dat jij jou roots nog niet vergeten bent,weet je bijna elke nederlander begint een gesprek of brief met het weer,jij dus ook,en dat hou je er ook in.
    De foto bewijst weer eens dat wij ons geen zorgen over jou hoeven te maken,je staat weer stralend op het kiekje ,
    Me bezorgd maken doe ik toch niet hoor ,je bent al een grote meid en best in staat om je eigen boontjes de doppen. Maud nog veel plezier en de groeten aan Loïs Groetjes Joke


  • 14 Juni 2009 - 11:50

    Willy Van Vliet:

    Hallo Maud en louis
    Het ziet er wer gezellig uit zo op de foto jammer dat de rest niet door gekomen is maar misschien krijgen we die nog een andere keer te zien. Wij zijn ook net terug van onze vakantie met een vriend van ons weer de zeilboot over gevaren van Spanje naar Mallorca en daar nog wat tripjes gedaan. We hadden daar wel goed weer maar vaak verkeerde wind dus bij Mallorca niet zo veel meer gezeild,maar 'n auto gehuurd en over het eiland gereden wat ook heel erg mooi was. Nou blijf gezond en tot een volgende keer groetjes Willy en Jan.

  • 14 Juni 2009 - 20:38

    Ella Akkermans:

    Hallo Maud.
    leuk voor je dat er daar meer meiden werkzaam zijn en zo te zien op de foto maken jullie samen veel lol.Wij vertrekken Woensdag met Marieke en Rob voor een week naar Turkije daar halen we de 30 graden wel.Nog veel plezier met de meiden en weer tot horens.
    groetjes uit Waspik
    Ella

  • 14 Juni 2009 - 20:47

    Resi:

    Hoi louis en Maud,Fijn om weer iets van je te horen .Ik heb het weekend Limburg mooiste gefietst dat was heel fijn vooral als je bij de finsch binnenkomt met zoveel fietsers.Groetjes en het ga jullie goed Resi

  • 16 Juni 2009 - 11:20

    Andrea:

    Hoi Maud
    Leuk weer eens iets te lezen van jou
    Met meiden op stap is zeker leuk
    Ik kan het weten want ben net terug uit spanje van een vakantie met 4 vrouwen.dat was lachen
    Ik wens je nog heel veel plezier

  • 16 Juni 2009 - 23:01

    Jo :

    hallo maud en louis . hoe gaat het daar zo te zien gaat het goed met jullie.had zelf vanavond een klein ongelukje ben met de skeelers gevallen toen ik het pontje op reedt bij dussen bel je nog wanneer ik kom eerst mijn gezicht een beetje laten genezen verder gaat alles goed gr. je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Ilanz

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 47128

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

reizen en werken

Landen bezocht: