familie op bezoek - Reisverslag uit Ilanz, Zwitserland van maudjoost - WaarBenJij.nu familie op bezoek - Reisverslag uit Ilanz, Zwitserland van maudjoost - WaarBenJij.nu

familie op bezoek

Door: maud

13 Juli 2009 | Zwitserland, Ilanz

Daar waren ze dan, Familie Verboven on tour. Twee 'gepimpte' transporters, zuiver en georganiseerd, fietsjes achterop, en rijden maar. Het was goed om de familie te zien in Zwitserland. De komende week kamperen de Verboven-Broeders op Kamping Carera in Carrera, een kleine camping met een prachtig uitzicht over de vorderrhein kloof.

Ons pa had nog een mooie actie, hij stuurde Toos en Ad op fietstocht, over een wandelpad door het bos. Het resultaat..... 6 gebroken spaken voor Ad. Whoops, dit padje was toch niet zo geschikt voor fietsen.

Daarnaast zijnn we met de gondelliften naar 3000 mtr gegaan, prachtig en er lag nog veel sneeuw. Tante Toost moest even wennen aan de sneeuw met haar sandalen, maar al snel baggerden we door de sneewu en genoten we van mooie uitzichten.
Het was een mooie dag!

OOk de 'wildbbq was een interessante activiteit. Een mooi standje aan de Vorderrhein, zelf een vuur bouwen. Terwijl Ad het vuurjte maakt, gaat Toos op zoek naar hout. En ons pa zorgde voor mooie grote stenen waarop en ons kunnen scharen rondom het vuurtje. De BBQ was een beetje inprovisatie, maar smaakte erg goed!!

Het waren mooie dagen, ik vond het erg gezellig dat jullie er waren!!!

heel veel groetejes maud en louis

• 13 Juli 2009 - 20:18

André En Rie:

Schitterend het verhaal en prachtig de foto's.Wij hadden daar ook bij willen zijn maar door omstandigheden was dat helaas niet mogelijk.Hopen de volgende keer wel met z'n drieën(families) op pad te kunnen gaan.Het zijn dan echter geen drie Transporters,maar ook een Nissan-Vanette is toch ook wel welkom?
    Groetjes uit Waalwijk.