Trouwerij op de Ranch - Reisverslag uit Swan Lake, Verenigde Staten van maudjoost - WaarBenJij.nu Trouwerij op de Ranch - Reisverslag uit Swan Lake, Verenigde Staten van maudjoost - WaarBenJij.nu

Trouwerij op de Ranch

Door: Joost

08 September 2009 | Verenigde Staten, Swan Lake

Link naar de foto's:

Het was een geweldig feest. Ja ja Toos, je leest het goed; Joost vond het FEEST GE-WEL-DIG ! Niet totaal onverwacht hadden we wat vertraging bij aanvang, maar uiteindelijk gingen we dan toch met z'n allen naar de rivier. De meeste vrienden en familie zaten op dekens op de grond.

Een belangrijk deel van de ceremonie was de 'bloemen ceremonie' waar een aantal gasten bloemen aanboden die zij associeerden met bepaalde kwaliteiten die goed van pas komen in een gelukkig huwelijk.

Dan waren er nog meer lezingen en onze 'beloften', wat tamelijk informeel en uiteraard met de nodige emotie - vooral aan zijde van de bruid - verliep. Ook mama was aanwezig; pap en Ad hadden met riverstenen haar naam langs de rivier geschreven.

Het diner viel letterlijk in het water, maar dat deerde de meesten niet in de regen te zitten. 'Potluck', oftewel iedereen had eten meegenomen. Smullen!

De 'string band' was erg goed en er werd tot in de late uurtjes veel gedanst. Daarna verplaatsten we ons naar het kampvuur waar het feest en de muziek nog lang, lang doorgingen. De jamsessie was voorbij om kwart voor vier 's ochtends... Sommigen hadden 'iets te diep in het glaasje gekeken', waaronder een van de Verbovens.

Familie en Vrienden; hartelijk dank voor jullie beste wensen, cadeaus en steun. Het tafel / wandkleed van de familie Akkermans is heel mooi! Soms zijn dingen duidelijker in hun afwezigheid. Een hechte familie en vriendenkring zijn heel waardevol en ik ben blij er deel van uit te maken!

HET BESTE TOEGEWENST.
HET LEVEN IS TE KORT OM AF TE WACHTEN.
TOMORROW NEVER COMES.
LEEF ALSOF HET JE LAATSTE DAG IS.
LEER ALSOF JE HET EEUWIGE LEVEN HEBT.
GELUK EN LIEFDE ZIJN OVERAL OM ONS HEEN.

Link naar de foto's:

• 08 September 2009 - 16:12

Gerard Lange:

may you always be blessed with plenty

• 08 September 2009 - 18:18

Manon:

Joost en Apryll, ook de gelukswensen en veel liefde samen, van het Snoerke wat niet op de video te vinden was. Ik heb de foto's met een grote glimlach bekeken, en ik wil je laten weten, dat je kan zien dat jullie echt een hele gelukkige en mooie dag hebben gehad. Dat straalt van de foto's af! Super, zeg! Keep on living life to the fullest!! En geniet van de dagen met je pa.

X Manon

• 08 September 2009 - 18:47

Tante Toos.:

Nou bruidspaar, dat zag er prachtig en gezellig uit. Fijn dat jullie een geweldig feest hebben gehad. hopelijk komen wij nog eens in de gelegenheid om jullie op te zoeken. Wie weet met de koperen bruiloft. (grapje) Nogmaals veel geluk en het ga jullie goed. Gr. vanuit Klein-dongen.

• 08 September 2009 - 21:22

Resi:

Hoi Allemaal, Aan de foto`s te zien was het een hele bijzonder mooie dag geweest, En die zonnebloem bij jouw Joost dat is Rina Lievelingsbloem dat is ook heel mooi. Ik wens jullie nog heel veel geluk samen. En ik wens jullie nog fijne weken samen met de familie Groetjes Resi

• 09 September 2009 - 09:51

Carlien Jansen:

Hallo!

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat ziet dat er fantastisch maar vooral bijzonder uit. Toch apart om dat 'overbuurjongentje' van vroeger zo te zien!
    Heel veel geluk.

Groetjes van Carlien en natuurlijk de rest van de familie Jansen!

• 09 September 2009 - 12:21

Ariën:

leuk feestje zo te zien en ...........apryll in een hele mooie jurk .
    de foto's geven een prachtige indruk van "jullie dag"
    ben benieuwd wat je pa meebrengt aan videobeelden.
    groetjes

• 09 September 2009 - 14:59

Leo Van Den Noort:

Hoi Joost en Apryll en de rest van de familie. Aan de de foto,s te zien hebben jullie een geweldige trouwdag gehad.Wij zullen er ook een pilske op drinken op Mallorca waar we de komende 14 dagen op vakantie zijn. De film beelden hopen we nog te zien als de Verbovens weer thuis zijn.
    Het gaat jullie verders goed,en nog veel geluk samen.Groeten Leo en Els.

• 09 September 2009 - 16:03

Koen En Chantal :

hoi joost en apryl en de hele fam van harte gefeliciteerd zo aan de foto's te zien hebben jullie er een heel mooi feest van gemaakt . veel geluk en liefde toegewenst hier van uit dongen en geniet ervan grt koen en chantal

• 09 September 2009 - 16:41

Familie Jansen:

Vanuit Dongen Vaart word jullie een heel gelukkig en fijn huwelijk toegewenst, maar aan de foto's te zien gaat jullie dat wel lukken. Jullie ogen stralen.
    Ook het gezicht van pa Jo spreekt voor zich, hij heeft het bij jullie erg naar zijn zin. Veel geluk en groeten van de hele familie, Kees en Anja Jansen.

• 09 September 2009 - 17:45

Ella:

Joost en Apryll ook vanuit Waspik van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Op de foto's te zien gaat het met jullie goed daar, ook de familie vermaakt zich best. Je vader zal veel te vertellen hebben als hij weer thuis is. Nog veel plezier samen en vele groetjes uit Waspik.
    Ella

• 09 September 2009 - 19:22

Familie :

Hallo Joost en Apryll,

Met bewondering hebben wij het pak van Joost zitten bekijken en Apryll ziet er ook erg mooi uit. Het is goed om te zien dat jullie zo gelukkig zijn en dat Jo, Ad en Toos het ook zo naar hun zin hebben. We zaten met smart op jullie foto"s te wachten en het is zeker de moeite waard. We wensen jullie allemaal nog veel plezier toe en wachten weer op het volgende bericht,

Groetjes tante Riet Smans, Jos en Marian, Koen en Chantal....

• 10 September 2009 - 05:42

Taz:

Gefeliciteerd bruidspaar!

Congratulations on the wedding!

Greetz Taz

• 10 September 2009 - 19:35

André En Ria:

Allereerst nogmaals onze gelukwensen aan Joost en Apryll,Jo en de rest van de Verbovens en familie van Apryll.Jo bedankt voor het telefoontje van vandaag.Waren helaas niet thuis;een daagje in Nijmegen bij Gerry en Liane.Ook heeft vandaag de familie Nelissen uit Nieuw Millingen gebeld.Ze kunnen helaas niet komen.Zijn beiden heel ziek geweest en nu aan het opknappen en wachten af tot een nader tijdstip.Zojuist Apryll gebeld,maar jullie waren stadten.Groetjes uit Waalwijk.

• 13 September 2009 - 10:45

Fam H Klijs:

Hello Joost en Apryll,
    Zo te zien hebben jullie er een leuk feestje van gemaakt.
    Jullie staan er stralend op op de foto's.
    Joost je hebt vol bijgedragen aan de jam sesions, wat en sfeertje in de hooiberg en bij het kampvuur.
    We wensen jullie nogmaals veel geluk en doe de groeten aan de rest.

• 15 September 2009 - 08:09

Andrea:

Hoi Joost en Apryll
    Mooi verslag
    vooral op het einde dat gedichtje houd ik goed in mijn gedachte
    Groeten Andrea

• 16 September 2009 - 02:26

Jo:

dank je voor alle reacties dat is mooi als je dat hier krijgt het gaat allemaal naar wens gr jo

• 26 September 2009 - 14:00

Willy Van Vliet:

Joost en Apryll jullie zien er heel gelukkig uit,Jan enik wensen jullie dan ook nog heel veel liefde,geluk en gezondheid samen.Joost we hebben je nog nooit zo zonnig zien stralen en Apryll is het bloemetje tussen de bloemen,het is zo mooi om te zien.En dat het een goed feest is geweest dat kunnen we op de foto's wel zien tot de late uurtjes "smile"
    Blijf gezond groetjes Willy en Jan.