Kort berichtje - Reisverslag uit Swan Lake, Verenigde Staten van maudjoost - WaarBenJij.nu Kort berichtje - Reisverslag uit Swan Lake, Verenigde Staten van maudjoost - WaarBenJij.nu

Kort berichtje

Door: Joost

15 September 2009 | Verenigde Staten, Swan Lake

Foto's:

Het is inmiddels laat; iedereen ligt al op bed en ik zit hier te typen. Morgen gaan de Verbovens op pad op een 'road trip', eerst naar Glacier National Park en vervolgens de noord-west hoek van Montana in. Dat gaat per VW bus, die onlangs gekocht is.

Enige hoogtepunten van afgelopen tijd... de Verbovens hebben een houten bank gemaakt, ervoeren een lichte cultuur shock toen ze de plaats Hot Springs bezochten (waar een oude Indian ook voor vermaak zorgde), zagen op de weg richting Ronan een wilde hond en bruine beer en het bezoek aan de National Bison Range - een soort Beekse Bergen met Buffalo's.

De nachten zijn al tamelijk fris in de tipi (tussen 0 en 5 graden Celsius), maar de luchten ijn diepblauw en overdag stijgt het kwik ver vlug richting de 25 - 30 graden.

Morgenvroeg nog wat spullen pakken en dan gaan we op pad. Het toeristenseizoen is over en het is overal een stuk rustiger.

Iedereen bedankt voor de interesse! Het volgende bericht komt na de rondrit (zo'n 7 tot 10 dagen).

Het beste!

Foto's: http://picasaweb.google.com/joost.verboven/MontanaSeptember2009?feat=directlink

• 16 September 2009 - 10:21

Joke:

Hoi
    Zo joost jullie zijn daar ginds goed bezig,met de familie.
    Zo te zien hebben ze de beste vakantie van hun leven.
    Als je zo door blijft gaan willen ze niet meer terug naar hun eigen Heimaat.
    Zolang jij ze bezig houdt kunnen ze ook geen gekke dingen doen.
    Veel plezier op de volgende tocht.

• 16 September 2009 - 12:03

Resi:

Hoi Allemaal, Ik zie dat Ad en Jo zich goed vermaken met het hout. En Jo geniet van het bad want die mist hij thuis wel.Maar voor allemaal is het genieten zo te zien als je het verhaal leest en de foto`s ziet. Maar de thuisblijvers genieten erook van als we van jullie iets horen.Geniet samen nog van het reisje wat jullie met het busje gaan maken . Vriendelijke Groetjes van Resi .

• 16 September 2009 - 21:09

Tina:

Hoi Timermanen en vissers jullie vermaken je best, wil je nog wel terug !!
    Jo je had je eigen bus wel mee kunnen nemen had je gelijk een koper
    Want hij lijk veel op jou bus . maar jullie gaan er weer op uit hebben jullie daar wel tijd voor
    Want zoo te zien hebben jullie het best druk maar jullie genieten wel !!
    Jullie komen niet uit verteld als je thuis komt maar je heb alles gefilmd zoo dat je thuis nog lang na kunt genieten nog hele fijne dagen en de groetjes aan ieder een Tina

• 18 September 2009 - 15:43

Koen Chantal:

hoi fam verboven jullie vermaken je daar wel zijn al helemaal ingeburgert zie ik wel vooral uncle jo ha ha geniet ervan grt koen en chantal

• 25 September 2009 - 12:47

Mauddddd:

wat een geweldige fotos zeg, ik heb ervan genoten en veel gelachen. Ik kom ook langs, de reis is verkocht!!!
    groetjes en veilige reis terug en geniet van de laatste week samen,

• 26 September 2009 - 14:13

Willy Van Vliet:

Nou Verbovens dat ziet er allemaal heel goed uit daar in Montana. Ja Jo het lijkt je eigen bus wel en dat kanoenlight je ook wel denken wij. Maar wat moet dat met die geweren het ziet er echt vervaarlijk uit,gaat het je beter af dan vissen????
    Geniet nog heel veel van alle dingen die jullie gaan ondernemen en we zien het wel weer als jullie thuis zijn op de video heeeeel veel lieve groetjes en blijf gezond Jan en Willy.